Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Ένας άνδρας δηλώνει: "Κι όμως λέμε πρώτοι Σ'αγαπώ"


Βάζω Madonna και ξεκινώ να γράψω! Οξύμωρο; Μπορεί, αλλά σήμερα μιλάμε για αγάπη και πρέπει να έχω λίγο support από τα cheers του νέου της κομματιού. "LUV you wanna..." Είμαι εδώ λοιπόν για να σου αποδείξω πως δεν είναι καθόλου τυχαίο που ο Άγιος Βαλεντίνος είναι γένους αρσενικού!
Όσο κι αν δακρύζεις με τις ρομαντικές κομεντί, ό, τι και να κάνεις όταν σκέφτεσαι τον πρίγκηπα του παραμυθιού ένας άνδρας δίνεται πιο γρήγορα - και πολύ πιο ολοκληρωτικά - στην αγάπη. Δεν το λέω εγώ... το λένε οι επιστημονικές έρευνες! Δεν με πιστεύεις;

Κανείς δεν λέει "Σ'αγαπώ"! Κανείς;
Για ξανασκέψου... Το μόνιμο παράπονο στα χείλη σου, πως δεν είμαστε δήθεν εκδηλωτικοί! Ότι τάχα μου, τάχα μου δεν έχουμε τα κότσια να παραδεχθούμε πως είμαστε με μια γυναίκα. Πως την αγαπούμε! Σου έχω νέα... Ένας άνδρας κάνει το μεγάλο βήμα πρώτος. Σύμφωνα με μελέτη του επιστημονικού περιοδικού Personality and Social Psychology, δύο στους τρεις άνδρες χαρίζουν το "Σ'αγαπώ" στις αγαπημένες τους πρώτοι. Κάτι ωραίο, κάτι απλό και αληθινό που εσένα θα σου πάρει έως και 6 εβδομάδες περισσότερο χρόνο να το ξεστομήσεις.

Και έρχομαι να αναρωτηθώ! Τι είναι αυτό καλή μου γυναίκα που σε κάνει να πιέζεσαι; Να μην αφήνεις τα συναισθήματα να σε πλημμυρήσουν; Γιατί από τη μία πλαντάζεις στο κλάμα με την Miss με το ζόρι (κατά κόσμον Sandra Bullock) που πέφτει στο αγόρι ευθέως και χύμα και από την άλλη όταν έρχεσαι εσύ στη θέση της κάνεις πίσω. Μην παραπονεθείς αν ο καλός γίνει καπνός μετά;

Τι κρύβει ένα ολόγλυκο Σ'αγαπώ!

Σε βλέπω εδώ και ώρα να τρεμοπαίζεις το πόδι λες και έχεις καταπιεί σεισμό. Κάτι σε ενοχλεί. Δεν μπορείς να το χωνέψεις πως εγώ λέω πρώτος το Σ'αγαπώ έτσι ανιδιοτελώς. Εμ, εντάξει! Δεν μπορώ να το κρύψω. Άλλωστε είπαμε, θα μιλάμε με αποδείξεις. Εδώ που τα λέμε θέλω να σου πω Σ'αγαπώ και  για να κάνουμε σεξ. "Ο άντρας προσφέρει οικειότητα επειδή θέλει σεξ, η γυναίκα προσφέρει σεξ επειδή θέλει οικειότητα" λέει η έρευνα. 

Πριν τρέξεις για κάποιο άλλο άρθρο, απαξιώνοντας την ανδρική εμμονή με το σεξ, σε προλαβαίνω: "Ε, και;" Πώς δηλαδή το ένα αναιρεί το άλλο; Σε γνωρίζω, σε γουστάρω, σε έχω καψουρευτεί, σε έχω ερωτευτεί και θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου. Θέλω να κάνω μαζί σου τα πάντα. Λες και ο έρωτας δεν επισφραγίζεται πάντα με ένα καλό και απολαυστικό σεξ!

Από πότε έγινε το σεξ... κακό;
Θα είμαι λοιπόν ο πρώτος άνδρας που θα στο πει κατάμουτρα. Κουκλίτσα μου (πολύ φοριέται αυτή η ατάκα τελευταία) δεν είναι ανάγκη να συνδέεις το σεξ με κάτι πονηρό. Δεν χρειάζεται να υψώνεις τείχη σε όποιον άνδρα σε πολιορκεί μήπως σου κλέψει κάτι ανεκτίμητο. Μπορείς δα να καταλάβεις αν ένας άνδρας θέλει να κάνει σεξ και να φύγει ή θέλει να κάνει σεξ. Απλά και χωρίς αστερίσκους και περιστροφές. 

Πότε επιτέλους θα το πάρει χαμπάρι το γυναικείο είδος; Το σεξ είναι απόλαυση. Το σεξ είναι ηδονή. Το σέξ (μπορεί να) είναι η πιο δυνατή και έμπρακτη απόδειξη της αγάπης. Γι' αυτό μην το απωθείς λες και είναι η απόλυτη αμαρτία. Αν θέλεις να το κάνεις, δεν μπορείς να ζητάς συμβόλαιο από μένα πως θα μείνω μαζί σου για πάντα. "Σ' αγαπώ και θέλω να κάνουμε σεξ!"... σου κάνει;

Αγάπη είναι...
Λέω να αφήσω την υψηλή φιλοσοφία για ανθρώπους που το 'χουν περισσότερο από εμένα. Όμως από όσα μικρά και λιγοστά ξέρω, αγάπη είναι να τρελαίνεσαι να με αντικρύσεις. Να ζωγραφίζεται στο πρόσωπο σου το πιο πλατύ χαμόγελο, επειδή σου έδωσα ένα ποτήρι νερό (εννοώ και το πιο μικρό πράγμα του κόσμου). Να καίγεσαι να μου αποδείξεις πόσο με θέλεις, χωρίς να υπολογίζεις το κόστος. Να γίνεται στη ζωή σου χαμός κι εσένα να μην σου καίγεται καρφί, αφού έχεις εμένα. Δεν μιλώ για την αγάπη που αποκτούν δύο άνθρωποι με το χρόνο. Μιλάω για τον έρωτα... που μόνο στα ελληνικά διαχωρίζεται από την αγάπη. Love is everything... Α! Και Χρόνια πολλά για την ημέρα των ερωτευμένων!

Του Λευτέρη Σαββίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου