Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Το πρώτο φιλί και μικρά μυστικά για να τον κάνετε να κρέμεται από τα χείλη σας.

Το πρώτο φιλί ενός ζευγαριού δεν είναι κάτι απλό. Μπορεί να καθορίσει το μέλλον μιας σχέσης ιδίως για τις γυναίκες που το χρησιμοποιούν ως «τεστ συμβατότητας». 



Οι γυναίκες, σύμφωνα με την έρευνα που έκανε το Πανεπιστήμιο Όλμπανι στις ΗΠΑ, με το πρώτο φιλί αξιολογούν τις «ρομαντικές και χημικές ενδείξεις» του συντρόφου τους. Ένα «καλό φιλί» στο πρώτο ραντεβού κάνει την γυναίκα να ανοιχτεί απέναντι στον άνδρα, ενώ μακροπρόθεσμα βλέπει το φιλί ως μέσο για να δεθεί μαζί του και να εξετάσει εάν της παραμένει πιστός και εάν ενδιαφέρεται. Για τον άνδρα το φιλί δεν είναι τόσο σημαντικό. Μπορεί να αποτελεί πηγή ορμονικών πληροφοριών, αλλά κυρίως το θεωρεί προκαταρκτικό του σεξ. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο άνδρας θεωρεί καλό φιλί εκείνο στο οποίο του επιτρέπεται να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα του και επιβραβεύεται με βογκητά ηδονής από τη γυναίκα.

Ο δρ. Γκόρντον Γκάλαπ, επικεφαλής της έρευνας, δήλωσε ότι «οι πληροφορίες που μεταδίδονται από το φιλί μπορεί να έχουν σημαντικές επιπτώσεις σε μια σχέση. Το πρώτο φιλί μπορεί να φτιάξει ή να καταστρέψει μια σχέση». Σύμφωνα με την έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Εξελικτική Ψυχολογία», μέσω του φιλιού μεταδίδονται ενδείξεις για την υγεία ενός ατόμου. Αυτές οι ενδείξεις καταγράφονται, υποσυνείδητα ή συνειδητά, αλλά είναι πιο σημαντικές για τις γυναίκες επειδή εκείνες ενδιαφέρονται περισσότερο για μακροχρόνιες σχέσεις. Οι γυναίκες είναι που δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο πώς μυρίζει η αναπνοή του άντρα, τι γεύση έχει το στόμα του και σε ποια κατάσταση είναι τα δόντια του.

«Αυτή η έρευνα», λέει ο δρ. Γκάλαπ, «δείχνει ότι το ερωτικό φιλί μπορεί να έχει αναπτυχθεί ως στρατηγική για το φλερτ, που λειτουργεί ως τεχνική για την αξιολόγηση του συντρόφου». Οι γυναίκες είναι 50% λιγότερο πρόθυμες να κάνουν σεξ με κάποιον με τον οποίο δεν απολαμβάνουν να φιλιούνται. Αντίθετα, οι άνδρες είναι έτοιμοι να κάνουν σεξ με μια γυναίκα που όχι μόνο δεν φιλάει καλά, αλλά και χωρίς καν να ανταλλάξουν φιλί.


Κάντε τον να κρέμεται από τα χείλη σας

Το πρώτο άγγιγμα με τα χείλη, συνήθως είναι η αρχή μιας σχέσης.

Tο πρώτο φιλί μας θυμίζει άλλα πρώτα φιλιά που έχουμε δώσει και άλλα που έχουμε μετανιώσει γιατί τα δώσαμε... Το φιλί είναι μια φυσική αισθησιακή λειτουργία, που έρχεται να αντικαταστήσει τα λόγια, όταν πλέον οι λέξεις γίνονται περιττές.
Όλες ξέρουμε που μπορεί να οδηγήσει ένα φιλί, τι νιώθουμε όταν φιλάμε κάποιον και τι νιώθει κι αυτός όταν ακουμπάει το δικό μας στόμα.
Τα χείλη μας, που είναι μια από τις βασικές ερωτογενείς ζώνες, αποτελούν την πρώτη πύλη στην έντονη διέγερση. Όλες μας πιστεύουμε ότι ξέρουμε να φιλάμε, αλλά πόσο είναι αλήθεια αυτό; Φυσικά επειδή είναι μια λειτουργία ανάμεσα σε δυο ανθρώπους, είναι πολύ σημαντική και η συμπεριφορά του άλλου. Ας δούμε λοιπόν κάποια βασικά μυστικά που λειτουργούν την ώρα που οι γλώσσες μπλέκονται μεταξύ τους, κλείνουμε τα μάτια και παραδινόμαστε.



Μη φιλάτε απλά με τα χείλη σας
Με την άκρη του δαχτύλου σας, χαϊδέψτε το περίγραμμα των χειλιών του συντρόφου σας. Κρατήστε απαλά το χαμηλότερο χείλι του με το δάχτυλο και τον αντίχειρά σας και μετά ρουφήξτε το με το στόμα σας. Στους άνδρες γενικά, αρέσει αυτό το φιλί επειδή η επιδερμίδα τους σ’ αυτό το σημείο είναι παχύτερη και μπορεί να αντέξει το έντονο "ρούφηγμα". Μια τέτοια κίνηση από την πλευρά σας, θα του δώσει αμέσως να καταλάβει, ότι η συνέχεια... θα έχει συγκλονιστικό ενδιαφέρον και η επιθυμία του για σας θα φτάσει στα κόκκινα...!

Μη φοβάστε την αναπνοή του
Σφραγίστε τα χείλη του με τα δικά σας και αισθανθείτε την αναπνοή του εισπνέοντας βαθιά. Δείξτε του ότι αναπνέετε και ζείτε μόνο γι' αυτόν, ότι του ανήκετε ολοκληρωτικά.

Φιλήστε του τα αυτιά
Υπάρχουν κάποιοι, που μπορεί να μην βρίσκουν το φίλημα του αυτιού ερωτικό. Εκείνοι όμως που τους αρέσει τρελαίνονται για αυτό το ζεστό, υγρό και θορυβώδες, προκλητικό φιλί. Ξεκινήστε με το λοβό στην αρχή και καλύπτοντας τα δόντια σας με τα χείλια σας, τραβήξτε τον απαλά. Εάν διαπιστώσετε θετική αντίδραση, αφήστε την αναπνοή σας να πλημμυρίσει το αυτί του, μιλήστε χαμηλόφωνα και στροβιλίστε τη γλώσσα σας στο αυτί του.


Mπορείτε να τον φιλήσετε και χωρίς τα χείλια σας
Ακολουθήστε την αρχή των Εσκιμώων και αγγίξτε τη μύτη του με τη δική σας. Τρίψτε την από τη μία πλευρά και από την άλλη, πάνω - κάτω και χρησιμοποιήστε την άκρη της μύτης σας για να χαϊδέψετε το σύντροφό σας στα μαλλιά του, στο πρόσωπο και στο λαιμό του. Εισπνεύστε βαθιά καθώς τον φιλάτε, δείχνοντάς του ότι θέλετε ακριβώς να αναπνεύσετε κάθε σπιθαμή του κορμιού του.

Φιλήστε τον στα μάτια
Τα φιλιά στην περιοχή των ματιών είναι πάντα πολύ απαλά και φανερώνουν στοργή και οικειότητα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τον ξυπνήσετε αισθησιακά και ταυτόχρονα να του δείξετε τις ερωτικές σας διαθέσεις.

Εξερευνήστε τον
Φιλώντας τον σ’ όλο του το σώμα, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να ανακαλύψετε τις ερωτογόνες ζώνες του κορμιού του κι έτσι θα ξέρετε τα αδύνατά του σημεία, με τα οποία θα πρέπει να ασχοληθείτε αναλυτικότερα... στο μέλλον.

Αναστατώστε τον με τη γλώσσα σας
Περάστε τη γλώσσα σας στο κάτω χείλι του συντρόφου σας και τραβήξτε τον προς το μέρος σας. Παίξτε με τις γλώσσες σας γρήγορα, στα στόματα και των δυο κι αφήστε τες να παλέψουν για το ποια θα κυριαρχήσει. Αυτό το φιλί, είναι συνήθως ερωτικά επιθετικό και ιδιαίτερα προκλητικό.


Γαργαλήστε τον ουρανίσκο του συντρόφου σας
Αυτό είναι ένα έντονα ερωτικό και οικείο φιλί. Είναι ίσως ο καλύτερος τρόπος για να του πείτε: «Θέλω κάθε 
σου εκατοστό...!» "

Καλό βούρτσισμα στα δόντια σας κάθε ημέρα

Θα τον φιλήσετε με πολύ περισσότερη εμπιστοσύνη, εάν δεν ανησυχείτε για την άσχημη αναπνοή σας. Φροντίστε σχολαστικά την υγιεινή του στόματός σας, γιατί αυτό είναι το Α και το Ω στη "γεύση" που θα του αφήσετε.

44 σχόλια:

  1. To blog sou einai san on-line periodiko! Keep up.

    xoxo,
    Froso.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοοο σ πια ηλικια ειναι τ πιο φυσιολογικο για πρωτο φιλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμενα το πρωτο φιλι ηταν κατι το απεριγραπτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. den ton exo filisei akoma eime 12 kai ntrepome as kanei aftos tin proti kinisi an kai ithele na me filisei ego eime to thema den ksero na filao ti na kano;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γωω! Τελικα τι εκανες;

      Διαγραφή
    2. Δεν χρειαζεται να εχετε ανγχος μολις παει να σας φιλησει απλα καθιστε εκει και μολις φιληθειτε θα καταλαβετε πως ειναι!

      Διαγραφή
  5. αυριο θα εχω το πρωτο μου δοστε μου μια συμβουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω ειμαι 13ων ετων και για πρωτη φορα γλωσσοφιληθηκα με το αγορακι μου!Δωστε μου και αλλες συμβουλες ωστε να μην ντρεπομαι και να κρατησω το γλωσσοφιλο 3 λεπτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω εχω φιλισει πολλες φορες και κανονικο και γλωσοφιλο 5-10λεπτον αλλα κατι που με χαλαει ειναι το καθως με φιλανε να με δανκωνουν ελεως και τωρα που ερωτευτικα ειναι λες και εχω ξεχασει πως φιλιεμαι και δεν ξερω τι θα κανω οταν ερθει η ωρα.(το ξερω εγραψα πολλα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οποιος θελει γλωσοφιλο 3-5-10λεπτον πολυ απλα καθως γλωσοφιλιεστε του κρατας το κεφαλι ή του χαϊδεύεις τα μαλλια .οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας εγω ειμαι 13 χρονων και δεν εχω δωσει το πρωτο μ φιλι...ειναι ενα παιδι που ειμαστε στην ιδια ταξη και μ αρεσει πολυ και του αρεσω και μου τα ζητησε και του ειπα ναι, αλλα φοβαμαι οτι θα μου ζητησει να φασωθουμε και εγω ειμαι απειρη στα φιλια δεν εχω ξαναφασωθει!!!τι να κανω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι ο εαυτο σου και να κανεις αυτο που σου λεει η καρδια σου εκεινη την στηγμη.

      Διαγραφή
  10. Γεια και παλι ειμαι αυτη που εγραψε το παραπανω μηνυμα...!!!
    Λοιπον θελω να ρωτησω αν το πρωτο φιλι πρεπει να εχει:
    Διαρκεια ή οχι
    Να ειναι...ε δεν ξερω πειτε μ πως πρεπει να ειναι γτ πιστευω αλλιως φιλιουνται οι 18χρονοι παραδειγμα, και αλλιως οι 13χρονοι σαν εμενα σας πλιζαρω απαντηστε στις ερωτησεις μ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειμαι 14 ετών και δεν έχω φασωθει ακόμα με κανέναν τι να κάνω για να με προσέξει κάποιος.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειαζεται να σε προσεξει καποιος αλλα αν θες οπος δηποτε να φασωθεις να εισαι κοινονηκη αυτη ειναι η σημβουλη μου.

      Διαγραφή
  12. Εεεε τπτ απλα να εισαι ο εαυτος σου να κανεις τους αλλους να νιωθουν ανετα και να μην κανεις πραγματα που θα το μετανιωσεις για να σε προσεξουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυριο θα δωσω το πρωτο μου φιλι τι να κανω?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παιδια εγω οταν ειμαι κοντα στο αγορι μ και οι αλλοι μας λενε να φασωθουμε με πιανει ενας κομπος στο λαιμο ειναι κακο αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειμαι 17 και εχω φασωθει πολλες φρες. Τα αγορια αρχειζουν να με θεωρουν δεδομενη! Τι να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν σου λενε να φασωθειτε καποιοι να μην λες σε ολους ναι..η μαλλον καλυτερα να αρχισεις να κολλας με καποιο ατομο ωστε να δουν οτι θελεις εναν και μοναδικο!!!

      Διαγραφή
  16. Γεια σας ειμαι 15 και εχω φασωθει αρκετες φορες και τωρα ειμαι κολλημενη με καποιον(με τον οποιο εχουμε φασωθει 3 φορες αλλα δεν ηταν προγραμματισμενο απλα ετυχε ενω ειμασταν με παρεα..)
    Τωρα μου ειπε να ξαναφασωθουμε αλλα εγω ντρεπομαι να τον συναντησω μονη μου..τι να κανωω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Eimai 13 den exo sxesi oute exo dosei to proto fili.Mipos na arxiso na anisixo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι καλε εισαι απολητα φησιολογικη μην ανησειχεις

      Διαγραφή
  18. παιδια βοηθεια κεγομαι!! το αγορι θελει να φασωθουμε (και εγω βεβαια) αλλα δεν το εχω <> τι να κανω??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παιδια βοηθεια κεγομαι!! το αγορι μου θελει να φασωθουμε (και εγω βεβαια) αλλα δεν εχω ξαναφασωθει τι να κανω??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου το θελεις ολα μπορουν να γινουν.
      Δεν ειναι δυσκολο. Θα τον πλησιασεις, θα ακουμπησετε τα χειλια σας και απο εκει και περα θα σου βγει αυθορμητα

      Διαγραφή
  20. αυριο ειναι η 1 μμ φορα να φασοθω πω ςνα το κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διάβασα το άρθρο κ παρατηρώ τα σχόλια τόση ωρα....σχόλια απο 13 κ 14 χρονα που έχουν φασωθει όπως λενε ή αλλά που ανησυχούν κιόλας επειδή όπως λένε δεν έχουν φασωθει ακόμη.... Πραγματικα που πάμε σαν κοινωνια ...έχει χαθεί ο ρομαντισμός στς μέρες μας εκεί που λέγαμε θέλω να φιληθουμε τώρα λέμε θέλω να φασωθουμε... Όλα γίνονται τόσο χυδαία, η αθωότητα του πρώτου φιλιού χάνεται στα χυδαία επιφανειακα "φασωματα"......τέλος πάντων τι να πω...ξέρω οτι πολλά "μικρομεγαλα"κοριτσάκια θα διαφωνήσουν κ θα αρχίζουν να κραζουν ....αδιαφορώ....εγώ θέλω ενα πράγμα να πω στα κορίτσια που δεν έχουν φιλήσει κάποιον ακόμα. Οτι δεν πρεπει να αγχωνονται κ να αναγκάζονται να φιλησουν κάποιον επειδή όλες οι φίλες τους έτσι κανουν ,πρεπει να το νιώθουν ,να αγαπάνε αυτον τον ανθρωπο πολύ... Και δεν δίνω καμια συμβουλή για το τέλειο φιλί. Αυτό βγαίνει αβίαστα κ είναι μια ξεχωριστή εμπειρία για τον κάθε ενα.....απλα ερωτευθειται πραγματικά κ μετα όλα έρχονται απο μόνα τους κ μην κάνετε ποτε κάτι για το οποίο δεν είστε έτοιμες, μην φοβάστε τι θα πει ο αλλος αν σας αγαπάει πραγματικα θα το σεβαστεί......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό. Το πιστεύω..ο ρομαντισμός έχει χαθεί τώρα πια....ελπίζω να "ζει" ακόμα τουλάχιστον ή να ξανάρθει στην επιφάνεια...αλλιως που βαδίζουμε;;;;

      Διαγραφή
  22. Πόσο δίκιο έχεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. γεια σας....ακουστε εγω αγαπαω παραα πολυ ενα αγορι που ειμαστε μαζι ειμαι 12 και σε 3 μερες περιπου θα με φιλησει στομα η μαγουλο αλλα μετα η πριν θελω να τον φιλησω εγω στο στομα αλλα δεν ξερω πως...μπορειε να μου δωσετε καμοια συμβουλη;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι μόνο 12 και θες να φιλιεσαι κιόλας? Δε καταλαβαίνω γιατί βιαζεσται τοσο . Το μόνο που τα αφορά είναι το φασωμα. Δεν θέλετε να ανακαλύψετε τον έρωτα σιγά σιγά? Είμαι 18χρόνον και στα 15 έδωσα το πρώτο μου φιλί στσ αγόρι που αγάπησα. (και προσεχε γιατι υπάρχει μεγάλη διαφορά στο μου άρεσει και στο αγαπώ κάποιον). Καλό θα ήταν τι πρώτο σου φιλι να το δώσεις λοιπόν γύρω στα 15 σε καποιον που αγαπάς και όχι σε κάποιον που σου αρέσει.
      Έτσι θα έχεις να θυθυμάσα ένα πιο παθιασμενο και απολαυστικό φιλί. Μην αγωνιεις να μεγαλώσεις διότι αργότερα θα το μετανιώσεις. Σε νιώθω αλλά πρόσεχε η πρώτη φορά που θα κάνεις έρωτα να μην είναι τόσο απο έλξη αλλά από αληθινή αγάπη. Εγώ είμαι περαφανη που η πρώτη μου φορά ήταν με τον σωστό και είμαστε μαζί εδώ και τρία χρόνια μεχρμ και σήμερα. Το πρώτο σεξ μπορεί να είναι υπέροχο αλλα με τον σωστό αντρα, εκείνον που θα σε σεβαστει και δεν θα σε πιεσει να προχωρήσεις σε πράξεις που δεν είσαι έτοιμη να κάνεις. Επίσης να θυμάσαι ότι το να είσαι παρθένα δεν είναι ντροπή, ίσα ίσα που θα δείχνεις ότι σεβεσαι τον εαυτό σου και πως ξέρεις να επιλεγειε τους σωστους άντρες και να ξέρεις ότι οι άντρες εκτιμούν μια παρθένα γυναίκα και τους τιμει το γεγονός ότι θα είναι ο πρώτος σου και ότι τον εμπιστευτικες. Λοιπόν μην βιάζεσαι να το ζεισεις διότι η αγάπη έρχεται πολλεσ φορές απροσδόκητα και από κάποιον που δεν το περιμένεις. Οπότε μην σε αγχώνει η αγααγ διοδι η αγάπη είναι απόλαυση, είναι να σε κάνει ευτυχισμενο ανθρωπο και όχι για να σκέφτεσαι συνέχεια αν θαθτου άρεσες με εκεινη την μαύρη φούστα ή στο φιλι που δώσατε χτες το βράδυ και αν θέλει να σε αλλάξει, τότε πιθανόν δεν είναι ο κατάλληλος για εσένα. Ο λοιπόν κατάλληλος για εσένα δεν θα τον ενδιαφέρει αυτό, θα σε αγαπάει για αυτό που είσαι και με πάθος. Πια απο ότι βλέπω είσαι 14 και ελπίζω να είσαι ευτυχισμένη, single ή μη και ο πρώτος που θα σε οδηγήσει στο υπεροχο μονοπάτι του έρωτα(σεξ) να είνα ξεχωριστός και να σε κάνει να το θυμάσαι σαν μια μοναδική εμπειρία και όχι σαν κάτι που θέλεις να ξεχάσεις. Αυτά από μένα με πολύ αγάπη από μια γυναίκα σε μια άλλη γυναίκα.

      Διαγραφή
  24. Είμαι 15 χρόνων και μου αρέσει εδώ και πολύ καιρό ένα παιδί που από ότι φαίνεται ενδιαφέρεται κι αυτός. Είναι 18 χρόνων όμως, μήπως είναι πολύ μεγάλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο 18; Εγώ στα 15 τα είχα με έναν 23...

      Διαγραφή
    2. Εγώ πιστεύω πως άλλο μυαλό έχει ένα παιδί στην ηλικία σου και άλλο αλλο ενα 18 χρόνων....ο 18χρονος κοιτάζει να σε εκμεταλλευτεί ενώ ένας στην ηλικία σου δεν σε βλέπει όπως ένας 18χρονος...αυτά από έμενα απο εκεί και πέρα δικιά σου είναι η ζωή σου...Αν με ακούσεις θα χαρώ πάρα πολύ!!!

      Διαγραφή
  25. Γεια σας εγώ είμαι 13(σε δυο μήνες) και δεν εχω φασωθει ουτε και φιληθεί...είναι ενα αγορι τωρα. βασικα ενασ απο τους κολλητουσ μου,τελοσ παντων,εκεινοσ εχει φιληθει και φασωθει αρκετεσ φορεσ.Εγω δυστυχωσ όχι...Τελοσ παντων,χθεσ παιζαμε μπουκαλα σε ένα παρτι και χρωσταω να φιλησω έναν κολλητο μου. εκεινοσ θελει και από την αρχη ηθελε και επεμενε και ολασ αρα μπορει να σημαινει και ότι με θελει! στην αρχη εγω σε ολεσ τις προσπαθειεσ του εκεινο το βραδυ που μου ειπε να φιληθούμε κλπ ειπα όχι και το απεφευγα γιατι δεν ενιωθα ετοιμη ανετα κλπ..Αλλα τωρα ΝΑΙ!(βασικα και μετα από λιγη ωρα τοτε ενιωσα ετοιμη και ΗΘΕΛΑ (δεν ξερω αν φταει το ότι φιληθηκε και με μια άλλη στην μπουκαλα και το παραδέχομαι...ΖΗΛΕΨΑ...ΠΟΛΥ.Κοιταξτε δεν ξερω...πριν κατι μηνεσ με γουσταρε και με ρωτησε ενασ φιλοσ του αν θα εκανα κατι μαζι του και ειπα όχι γιατι τον βλεπω σαν κολλητο μου κλπ .Αλλα τωρα για καποιον λογο ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ!κοιταξτε δεν είναι και κανενασ θεοσ , ενταξει ομορφοσ ομωσ,αλλα η ψυχη του..ειναι πολύ καλοσ..Με αγαπάει πολύ και μου το δειχνει και γω τον αγαπω,αλλα δεν ξερω αν μαρεσει...Βασικα δεν τον γουστάρω αλλα όταν φιλησε μια άλλη 5 φορεσ ΚΙ ΟΛΑΣ στην μπουκαλα ΕΕ ΕΓΩ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΖΗΛΕΨΑ.ΠΟΛΥ. Τελοσ παντων...κι είναι πολύ γλυκοσ και τον αγαπαω κλπ αλλα τωρα που μπορει να τον βλεπω με άλλο ματι φοβάμαι πωσ εκεινοσ όχι ή βασικα μπορει και ναι. Επισησ εκεινοσ τωρα μου ελεγε αυτεσ τις μερεσ δηλαδή πωσ του αρεσει μια...'φιλη' μου..(συγνωμη για την εκφραση...Αλλα είναι μια πουτανα ντύνεται συνεχεια προκλητικα και θα τον αγαπάει αληθιναα είναι επιφανειακη και(ποο γαμω ζηλευω το βλέπετε :(...Τελοσ παντων αυτά νομιζω..για τωρα τουλάχιστον..Αν μου απαντούσατε καποιοσ θα χαιρομουν πολύ να ανοιγαμε συζητηση και να με βοηθούσατε με τις συμβουλεσ σας...ΕΥΧΑΡΙΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΑΥΤΟ Συγνωμη ηταν πολύ...αλλα προσπαθω να εκφραστω...και η ψυχη μοιυ είναι κουρασμενη...το μυαλο μου μπερδεμενο...η καρδια μου ξερει περιπου...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΓΙΝΡΙ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ:( Καλα σταματαω να μιλαω...

    Σας παρακαλω βοηθήστε με,δωστε μου μια συμβουλη...το ξερω σας ζαλισα και εγραψα πολλα...αλλα είναι αυτά και αλλα τοσα που είναι και εχω στο μυαλο μου και επρεπε και να σας πω καποια πραγματα για να ξερετε την κατασταση.Ειμαι πολύ μπερδεμενη και χρειαζομαι επειγοντωσ βοηθεια, επισησ από μερα σε μερα μπορει να μου πει να φιληθούμε επειδή το εχουμε πει ναι οκ αλλα δεν εχουμε πει ποια μερα και πωσ ξερω γω εννοείται θα μας βγει αφθορμητο κλπ αλλα τελοσ παντων και εγω δεν ξερω...δεν εχω ξαναμιλησει...,αλλα εχω ρωτησει και την κολλητη μου και μου εχει πει οποτε ενταξει ας πουμε...όχι πωσ δεν εχω ΑΓΧΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΗΛΑΔΗ!

    ΑΥΤΑΑ
    ΠΛΙΖΖ ΒΟΗΘΕΙΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ειμαι 13 ετων και με τους φιλους μ παιζουμε θαρρος η αληθεια. Χτες με βαλανε να κανω φαση με εναν (κολλητος μ) και εγω ειπα οχι αφηστε το για αυριο. Αλλα το μονο πρπβλημα δεν ξερω να κανω φαση. Για την ακρειβια δεν ξερω καν τι ειναι η φαση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Α και ολοι στην παρεα λενε για φιλια στο στομα και τετοια αλλα κανεις δεν δινει κανονικο ολοι σφραγιζουν τα χειλια τους και κανεις δεν κανει κατι . Αυτο δεν ειναι φιλι. Τι να τους πω?����

    ΑπάντησηΔιαγραφή