Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Δίαιτα detox


Κατά καιρούς όλοι το χρειαζόμαστε. Μπείτε σε πρόγραμμα και πείτε αντίο σε φουσκώματα, πρηξίματα και σπυράκια.




Πόσες φορές νιώθετε ότι το έχετε παρακάνει με την κακή διατροφή και τις κακές συνήθειες;  Εκείνη είναι η στιγμή, που το σώμα σας ζητά να μπείτε σε ένα πρόγραμμα detox διατροφής ώστε να απαλλάξετε τον οργανισμό σας από τις τοξίνες, να νιώσετε με ευεξία και περισσότερη αντοχή.
Η δίαιτα detox είναι μία δίαιτα με χαμηλά λιπαρά, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και νερό. Έχει όμως κάποιους βασικούς κανόνες:
1. Χαμηλώστε όσο μπορείτε τους καθημερινούς σας ρυθμούς.
2. Χρειάζεστε τουλάχιστον 2 λίτρα νερού την ημέρα για να επιταχύνετε την διαδικασία του καθαρισμού.
3. Εννοείται ότι αυτή η δίαιτα δεν σας αφορά εάν είστε έγκυος ή παίρνετε κάποια συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.




Λοιπόν, για περίπου τέσσερεις μέρες ξεχάστε:
Τον καφέ και το τσάι. Όσο γρήγορα χαρίζουν ενέργεια τόσο γρήγορα “ρίχνουν” τον οργανισμό.


Το πολύ αλάτι. Κάνει το φαγητό πιο νόστιμο αλλά προκαλεί αφυδάτωση και φουσκώματα.


Το αλκοόλ. Εξαιρετικά τοξικό για τον οργανισμό. Προκαλεί βλάβες στο συκώτι και την καρδιά και ενισχύει το αίσθημα κούρασης.


Την πολύ ζάχαρη. Εντείνει τις απότομες μεταβολές της διάθεσης. Είναι κακή και για τη σιλουέτα μας.


Τα γαλακτοκομικά. Απελευθερώνουν τοξίνες. Έαν δεν μπορείτε να κόψετε εντελώς περιορίστε τα στο ελάχιστο.


Είστε καπνίστριες; Μειώστε όσο μπορείτε περισσότερο την κακή αυτή συνήθεια.




Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα detox μενού
  • Ένα πρωινό με φρέσκα φρούτα και χυμούς με βιταμίνη C. Τα φρούτα ενεργοποιούν τη λειτουργία του συκώτιου, του βασικότερου όργανου που βοηθά το σώμα να καθαρίσει απο τις τοξικές ουσίες.
  • Για κυρίως γεύμα, επιλέξτε σαλάτες με ανάμεικτα λαχανικά. Αντί για τις γνωστές σως, καλύτερα προτιμήστε το ελληνικό ελαιόλαδο. Ακόμα καταναλώστε ωμά λαχανικά που έχουν βιταμίνες και θα σας χαρίσουν ενέργεια. Μπορεί να τα συνοδεύσετε με ψητό ψάρι, μαύρο ρύζι ή κόκκινο κρέας.
  • Για σνακ μασουλήστε καρότα και μην ξεχνάτε να πίνετε νερό ενδιάμεσα στα γεύματα.
  • Για βραδινό, επιλέξτε πάλι μια σαλάτα με ψητά λαχανικά και ελαιόλαδο. Αποφύγετε το πολύ φαγητό λίγο πριν πάτε για ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου