Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Άνδρες vs Γυναίκες: Σκέψεις στο 1ο ραντεβού!

Πως σκέφτονται τα δύο φύλα πριν και κατά την διάρκεια του 1ου ραντεβού; Διαβάστε τις ανδρικές και γυναικείες σκέψεις καρέ καρέ!




Άνδρας: zzzzzzz
Γυναίκα: Μα πήγε 7 η ώρα;; ΩΧ ΘΕΕ ΜΟΥ!!! Και πρέπει να ισιώσω τα μαλλιά μου, και στις 9:30 θα περάσει να με πάρει ο Γιώργος!! Δεν προλαβαίνω με τίποτα!!!

Α: zzzzzzz
Γ: Ωχ δεν ισιώνουν με τίποτα!! Θα τα δέσω ψηλά κοτσίδα και σε όποιον αρέσουν!!



Α: zzz.. ωχ ρε μάνα, άσε με 5 λεπτά ακόμα… και αν αργήσω λίγο δεν πειράζει.. zzz..
Γ: Ωχ ρε γαμώτο, τώρα τι θα φορέσω;; Πρέπει να πάρω την Γιώτα τηλέφωνο!!



Α: (απαντώντας στο τηλέφωνο) – Ναι?? Έλα ρε μ*****! Μπα, δεν ξέρω τι θα κάνω απόψε. Βαριέμαι κάπως (σιγά μην του πω ότι θα βγω με γυναίκα. Και δεν μου κάτσει; Τι θα του πω μετά;)
Γ: – Ναι; Έλα Γιώτα μου! Σώσε με!! Σε 2 ώρες έρχεται ο Γιώργος, ναι εκείνος ο κούκλος ναι, εκείνος που ήταν μαζί με εκείνο το μπάζο.. ναι… ο γλυκούλης μου, μου ζήτησε να βγούμε!!!!!


Α: ΡΕ ΜΑΝΑ!! Δεν έχει ζεστό νερό!! Πώς θα κάνω μπάνιο τώρα;;
Γ: Γιώτα μου, μα πέρασε ήδη μισή ώρα;; Δεν θα προλάβω!! Και τι θα φορέσω;; Μου φέρνεις, σε παρακαλώ εκείνο το παντελόνι σου το μαύρο που μου κάνει ωραίο κ***;; ΕΕΕεεεελλαααααα!!!


Α: Ωχ βαριέμαι να ξυριστώ, αλλά δεν θέλω να νομίσει ότι είμαι βλάχος!! ΑΟΥΥΥΥ!!! @%#@#$ ΓΑΜΩ ΤΟ AFTERSHAVE ΜΟΥ!!
Γ: Δεν θα βάλω το παντελόνι της Γιώτας τελικά, θέλω να βάλω φούστα.. αλλά πρέπει να ξυριστώ πρώτα!!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΩΡΑ!!


Α: ΜΑΝΑΑΑΑΑΑ!!! Είμαι στο μπάνιο!! Φέρε μια πετσέτα!!
Γ: Επιτέλους τελείωσα και με τα ξυρίσματα! Ωχ, πού είναι η ενυδατική κρέμα τώρα;;


Α: Λες να βάλω το μποξεράκι με τις καρδούλες; Λες να βάλει τάνγκα; Ωχ μάνα μου!!
Γ: Δεν έχω καλό βρακί πλυμένο, θα βάλω τάνγκα. Ελπίζω να μην βάλει μποξεράκι με καρδούλες!


Α: Ρε μάνα, την φανέλα μου την μαύρη την έβαλες στο πλυντήριο;
Γ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΦΟΡΕΣΩ!! Αναγκαστικά θα βάλω τη φανέλα που αγόρασα χθες!


Α: Ωχ αυτό το jean μου έχει λιώσει τα @@!! Ας ανάψω και την τηλεόραση να δω πόσo πάει το ματς.
Γ: Δεν μου αρέσουν αυτά που φόρεσα! Θα βάλω το φόρεμα που φόρεσα και πέρσι την πρωτοχρονιά!


Α: Ρε μάνα, έχει τίποτα να φάω;;
Γ: Με παχαίνει αυτό το φόρεμα. Και είναι και πολύ επίσημο! Θα φορέσω την φούστα μου την μαύρη!


Α: Ρε μάνα, έχουμε Coca Cola;
Γ: Φτου μου μην με ματιάξω! Είμαι κούκλα!!


Α: Άντε θα ξεκινήσω. Θα έχει και κίνηση Σάββατο βράδυ!
Γ: Λοιπόν. Κινητό, λεφτά, τσιγάρα, πούδρα, lipstick, άρωμα, χαρτομάντιλα… ελπίζω να μην ξέχασα κάτι!


Α: ΓΑΜΩΤΟ!! Οδηγά γυναίκα μπροστά μου! Δεν πρόκειται να φτάσω στην ώρα μου!
Γ: Μαμά είμαι καλή; Μπαμπά, μου δίνεις 30 ευρώ;


Α: Σταματάω στο περίπτερο για τσιγάρα, τσίχλες, ας πάρω και προφυλακτικά μήπως και μας κάτσει!
Γ: Λες να μου φύγει πόντος από το καλτσόν; Ας πάρω ακόμα ένα μαζί μου!


Α: YES!! YES!! Φόρεσε φούστα!!!!!!!
Γ: Ελπίζω να του αρέσουν αυτά που φοράω!


Α: Μα πόσο άρωμα έβαλε;!
Γ: Μα πόση κολόνια έβαλε;!


Α: Ας βάλω Σαββόπουλο να νομίσει ότι είμαι ποιοτικός.
Γ: Παναγίτσα μου! Ποιος είναι αυτός πάλι; Δεν έχει Ρουβά το ραδιόφωνο;


Α: Το παρκάρισμά μου είναι γαμάτο!!
Γ: Πώς πάρκαρε έτσι;; Δεν μπορώ να κατέβω τώρα!


Α: Ελπίζω να μην δω την πρώην.
Γ: Ελπίζω να με δει ο πρώην για να ζηλέψει.


Α: Δεν μπορούσε να παραγγείλει πιο ακριβό καφέ; (ειρωνικό) Πάλι θα μείνω άφραγκος!!
Γ: Ας μην παραγγείλω κάτι να φάω. Να μην πιστέψει ότι είμαι λαίμαργη!


Α: Να τον και τον Κώστα. Άστον, βαριέμαι να του μιλήσω.
Γ: Μαρία μου τι κάνεις; Καλά; Το αγόρι; Η οικογένεια;


Α: Μα τους ξέρει όλους;; Έχει μιλήσει με το μισό cafe!! Hello;; Είμαστε και εμείς εδώ!!
Γ: Πρέπει να πάω τουαλέτα να βάλω lipstick. Έχει βγει όλο πάνω στο φλυτζάνι!


Α: Και ναι σηκώνεται!! Και ΝΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΑΝΓΚΑ!!
Γ: Ελπίζω να μην βλέπει τον κ*** μου τώρα!!


Α: 10 ευρώ δύο καφέδες;!;!;!;
Γ: Ωχ τι γλυκός θα πληρώσει!!


Α: Ευτυχώς δεν έχει καλέσει και όλες τις φίλες της στο club.
Γ: Μα που είναι τα κορίτσια; Είχαμε πει να βρεθούμε πριν δέκα λεπτά!


Α: Παναγίτσα μου μα τι είναι όλες αυτές; Ευτυχώς, έχει έρθει και ο γκόμενος της μιας και θα έχουμε κάτι να λέμε.
Γ: Μα τι έχει φορέσει η Φρόσω; Έλεος!!


Α: Να την κεράσω ακόμη ένα ποτό μήπως και μου κάτσει;
Γ: Μα τι προσπαθεί να κάνει; Να με μεθύσει και να του κάτσω;


Α: Παναγίτσα μου αυτή η χορεύτρια!! Και αυτά τα φτερά που φοράει!! Ωωωωωωχ!!!!
Γ: Μα τι χοντρά πόδια που έχει εκείνη η χορεύτρια!! Και εκείνα τα φτερά!! Σαν την κότα είναι!!!


Α: Να την φιλήσω τώρα ή να περιμένω μέχρι να πάμε στο αυτοκίνητο;
Γ: Γιατί δεν με φιλά; Δεν του αρέσω;


Α: Λες να θέλει δεσμεύσεις και μαλακίες μετά από ένα φιλί;
Γ: YES! Τον έριξα!! Και φιλά και καλύτερα από τον πρώην!


Α: Τέλεια, έχουν βάλει Βανδή!
Γ: Δεν μπορούσαν να έχουν βάλει Βίσση;


Α: Πήγε 3 η ώρα!! Καλύτερα, θα έχουμε ώρα να κάνουμε τα δικά μας μέχρι το πρωί!
Γ: ΠΗΓΕ 3 Η ΩΡΑ;; Θα με σκοτώσει ο πατέρας μου! Θα του πω να με πάει κατευθείαν σπίτι, μην με περάσει για εύκολη!


Α: Μα τι το παίζει δύσκολη τώρα; Αφού έδειχνε ότι το ήθελε!! Γυναίκεεεες!!!
Γ: Ελπίζω να με πάρει τηλέφωνο. Τώρα να δεις που δεν θα θέλει δεσμεύσεις.. Άντρες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου